Watak Orang Tua yang miliki Kekuatan Luar Biasa !

Anda mungkin tertanya-tanya, apabila sudah tua, sudah tentu anda tidak akan mempunyai kekuatan untuk berdiri, dan keluar. Namun, itu tidak berlaku dengan anime. Sebenarnya, dalam anime, kadang-kadang yang lebih tua adalah, semakin kuat berkuasa watak yang dimiliki olehnya.

Ini adalah senarai mengenai lelaki tua yang kuat, yang memiliki kuasa luar biasa.


Zeno Zoldyck


Zeno sudah tua, tetapi dia sangat mahir dalam penggunaan Nen, dan merupakan pembunuh hebat. Beliau adalah seorang juruteknik yang baik, dan sering bergantung pada kelajuannya dalam pertempuran. Dia juga seorang lelaki yang sangat dingin, dan jarang membiarkan emosi menjadi lebih baik daripadanya.

Shigekuni Yamamoto


Shigekuni adalah komander Shinigami dalam Soul Society. Dia juga yang terkuat ddalam kalangan mereka semua. Walaupun dia sudah tua, dia sangat kuat secara fizikal, dan cemerlang dalam pertempuran. Dia menggunakan Zanpakutou jenis api yang paling kuat, Ryujin Jakka.

Hiko Seijuro


Hiko Seijuro adalah pengganti ke-13 gaya pedang Hiten-Mitsurugi Ryuu. Beliau adalah guru Rurouni Kenshin dan merupakan pemain pedang kuat dalam keseluruhan siri. Kelajuan, kemahiran, dan kehebatan pertempurannya sangat mengagumkan, dan dia pasti salah seorang lelaki tua yang paling hebat dalam anime.

Bradley


Fuhrer Bradley, dari Fullmetal Alchemist, adalah salah seorang lelaki tua yang paling hebat dalam anime. Beliau berusia di atas 60 tahun, tetapi itu tidak menjejaskan kemahirannya dengan cara apa pun. Bradley mampu mengatasi Scar dalam pertempuran. Dia juga menggunakan "Mata Muktamad", yang memberikan dia keupayaan untuk meramalkan hasil dari mana-mana keadaan.

Hiruzen Sarutobi 


Hiruzen Sarutobi adalah Hokage ke-3 Konoha. Dia dikenali sebagai Hokage terkuat dalam sejarah semasa zamannya. Walaupun umurnya sudah tua, Hiruzen mampu mengatasi Orochimaru, Hashirama dan Tobirama sekaligus di dalam pertempuran dengan Orochimaru. Dia memberikan kehidupannya (nyawa) untuk melindungi kampung Konoha, secara lebih khusus kepada bakal generasi muda.

Bang


Bang adalah superhero Kedudukan S dalam Persatuan Superhero. Dia seorang pengguna Teknik Fist Rock-Smashing Stream Air. Dia juga menjalankan dojo di mana dia mengajar tentang gaya pertempurannya. Mempunyai ramai anak murid, dan ada yang terpesong yang mana menyertai kumpulan penjahat.

Makarov Dreyar


Makarov Dreyar adalah Guild Master bagi Fairy Tail guild dari anime Fairy Tail. Dia sangat berkuasa, dan boleh juga menjadi gergasi apabila keperluan itu timbul.

Master Roshi


Master Roshi adalah merupakan jurulatih dan guru hampir separuh daripada pejuang Dragon Ball Z termasuk Goku, Yamcha dan Krillin dan lain lain. Roshi mungkin kelihatan tua dan lemah, tetapi kemahirannya dengan seni bela diri cukup menakjubkan untuk mendapatkan gelaran "Artis Seni Bela Diri Terkuat Dunia".

Whitebeard 


Whitebeard, dari One Piece, adalah salah satu dari empat Lanun paling kuat yang wujud. Dia juga dikenali sebagai lelaki terkuat di dunia. Whitebeard mempunyai kuasa Gura Gura no Mi, yang memberi dia keupayaan untuk mewujudkan gempa pada kehendaknya sendiri. Dia mengambil alih seluruh Marineford untuk melindungi anaknya, Portgas D. Ace, walaupun sakit dan tua. Whitebeard berada di puncak era, dan kematiannya telah menuju ke era yang baru, yang dipimpin oleh generasi akan datang.

Itu sahaja senarai watak lekaki tua yang hebat dan menakjubkan. 

TERIMA KASIH LUANGKAN MASA MEMBACA. pluss ultraa








from BERITA KABAR INDONESIA http://ift.tt/2ut3mQB

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Watak Orang Tua yang miliki Kekuatan Luar Biasa !"

Post a Comment