Watak Naruto yang telah ditinggalkan oleh Kampung

Hari ini, kita akan membincangkan watak di dalam siri Naruto yang mana telah diabaikan oleh kampungnya.

Fu




Fu adalah jinchuriki dari tujuh ekor dan telah muncul di bahagian bab canon dari Naruto Shippuden, namun kita perlu tahu lebih lanjut mengenai dia semasa edisi filler. Sama seperti Naruto, dia dijauhi oleh kampungnya sebagai jinchuriki kerana memiliki binatang ekor. Dan dengan itu dia merasa ditinggalkan dari kampungnya apabila dilihat bagaimana tidak ada seorang pun datang kepadanya memberikan pertolongan ketika mana Akatsuki menangkapnya.

Pakura




Pakura terkenal kerana Kekkei Genkai dari melepaskan batuan api ala ala meteor kecil. Asalnya dari Sunagakure, dia dirujuk sebagai seorang pahlawan. Tetapi malangnya, dia dikhianati dan dibunuh oleh skuad shinobi semasa misi ke Iwagakure. Kampung Pasir kemudian menyalahkan Ninja Batu Tersembunyi untuk kematiannya.

Utakata




Pada asalnya dari Kirigakure, Utakata adalah jinchuriki dari raksasa enam ekor dan mengkhususkan diri dalam menggunakan gelembung buih sebagai jutsu utamanya. Bagaimanapun, walaupun kebolehannya, dia dikecam oleh penduduk kampung dan terpaksa meninggalkan kampung.

Kimimaro




Kimimaro pada asalnya adalah salah satu kumpulan bunyi 5, yang kita semua tahu sebagai Bunyi 4. Kimimaro akan menjadi orang utama bagi Orochijmaru kerana memiliki Tulang Kekkei Genkai yang unik, namun badannya harus dirawat dengan banyak ketika diinduksi menerima Tanda Sumpahan Tahap 2. 

Dia adalah satu-satunya yang terselamat dari puak Kaguya. Kampungnya mengunci dia dan melihatnya sebagai ancaman. Mereka hanya akan membuka sangkar apabila mereka memerlukannya untuk bertarung.

Sakumo Hatake




Bapa terkenal dari guru kegemaran kita, Kakashi. Sakumo terkenal dengan meninggalkan misinya untuk menyelamatkan rakan komrad. Tindakan ini melanggar prinsip shinobi di Konoha pada satu masa tersebut, dan dia dianggap dan dilayan sebagai orang luar. 

Dia ditolak oleh kawan-kawannya dan kenalannya, dan belum lagi kampung-kampung lain. Semua kebencian terhadapnya memutuskan dia untuk mengambil nyawa sendiri sebagai cara untuk mengakhiri kesakitan yang dialaminya. :'(








from BERITA KABAR INDONESIA http://ift.tt/2sQ6qnT

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Watak Naruto yang telah ditinggalkan oleh Kampung"

Post a Comment