“Kaum Wanita, Hati-Hati Basuh Pakaian Sulit di Dobi Segera” – Pesanan Wanita Ini Setelah Terlihat Gelagat Pelik Pakcik Baju Merah

Biasanya, setiap kali mencuci baju di laundry cepat, kebanyakan dari kita akan meninggalkan pakaian itu selesai dicuci dan dikeringkan di tempat itu untuk menghemat waktu.

Sejauh baju tu, kalau hilang apa la sangat kan? Setelah semua tempat laundry segera biasanya berada di tempat terbuka, sehingga risiko untuk menjadi tempat kegiatan kriminal tu kurang la sikit.

Namun, lain pula yang dialami oleh seorang pengguna layanan itu yang dikenal sebagai Izzati yang mengatakan dia menyaksikan sendiri bagaimana seorang pakcik melakukan hal tidak senonoh di sebuah toko laundry segera.

Menceritakan detail kejadian itu, Izati menyarankan kepada orang banyak, lebih-lebih lagi kaum wanita agar lebih berhati-hati.

Perempuan silakan baca! Harini aku tergerak hari nak basuh baju kat laundry. Aku sampai je laundry pakcik baju merah tu dah ada duduk kat kerusi sambil baca koran.

Waktu tu aku tak syak apa apa sebabnya aku pikirkan dia cuci baju je 🙄 waktu aku cuci baju ada jugaklah dua-tiga orang mencuci baju sekali dengan aku. Tapi aku duduk je kat mesin aku basuh tu, yang lain isi baju terus blah. Selang satu jam aku perasan pakcik tu buka satu per satu mesin pengering selongkar ape ntah.

Sekali aku perasaan dia cium bau pakaian dalam perempuan 😭. Srsly ah pakcik ni gila terobsesi dengan pakaian dalam perempuan. aku tunggu dekat sejam bahkan baju aku dah siap awal. Pakcik tu selongkar, cium bau pastu lipat dalam satu tas.

Antara detik dalam rekaman video yang diunggah Izati

Banyak dia ambik nak dekat 10 helai pakaian dalam perempuan 😭. Aku tunggu sampai dia dah habis buat kerja lepastu aku blah. Nasib aku perasan satu keluarga ni punya baju kat laundry.

Aku cerita dari awal sampai akhir. Pastu aku tunjuk yang ada bukti rekaman video 😂 Ada abang tu pergi sebab pakaian dalam bini dia kene ambik.

Lepastu memang betul dia ambik sebab dah check tas tu ada pakaian dalam bini dia 😣. Gelabah beruk pakcik tu minta maaf. Katanya dia nak ganti rugi.

Jadi, untuk kaum perempuan maupun keluarga yang cuci baju didobi. silahkan tunggu sampai habis selesai cuci. Takut-takut ada pria yang gila seks sanggup geledah orang punya 😊 take a note guys. terima kasih.

Kemitraan dari Izati yang turut ditampilkan dengan rekaman video itu mendapat hampir 5.000 kemitraan sejak ia upload beberapa jam lalu.

Komentar dari pengguna Facebook jelas terkejut dengan kejadian itu dan saling memperingatkan satu sama lain.

Azizah Ramli menulis: “ pakaian dalam tu sebaiknya di cuci terpisah dari pakaian yangg lain … n please la cuci sendiri … .Benda-benda dalam ni sangat privacy.

Cuci celana dlm dgn baju dlm kat laundry itu hak memasing tapi yg tinggal tu nape ada yg siap pria tolong keluarkan dr tempat pengering sebab tuan punya dah hilang pergi minum dulu. Sebab skrg kat laundry 24 jam ni banyak pria dr perempuan. Beringatlah memasing. “tulis Emilia Adam pula.



from BERITA KABAR INDONESIA http://ift.tt/2sPmA1v

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "“Kaum Wanita, Hati-Hati Basuh Pakaian Sulit di Dobi Segera” – Pesanan Wanita Ini Setelah Terlihat Gelagat Pelik Pakcik Baju Merah"

Post a Comment