9 Fakta Hebat Mengenai Kakashi Hatake!!






1. Hari lahir Kakashi adalah pada 15 September.
 :




2. Kakashi telah tamat pengajian di akademi pada umur 5 tahun lagi. dan jadi chunin bila berumur 6 tahun yang mana menjadikannya genin termuda dan chuunin di dalam kampung Konoha. malah peringkat itu melepasi tiga ninja lagenda.
 :



3. Dia jadi jonin semasa berumur 10 tahun dan menjadi ANBU secara langsung dari arahan Hokage dengan cara yang singkat. Malah dia dipelawa untuk menjadi ketua dalam beberapa tahun selepas itu.
 :




4. Selepas dia mendapat sharingan dari Obito, dengan pantasa sekali berita mengenainya tersebar dengan gelaran Kakashi Pemilik Sharingan. Malah dia lebih berkemahiran dalam membunuh ketika masih kecil yang mana ramai akan kenalnya walaupun memakai topeng ANBU.





5. Kakashi mencipta chidori ketika masa masih muda, dan dapat menyempurnakannya dalam masa yang singkat. Dia malah mampu untuk meniru Rasengan Naruto dan itu menjadikannya satu-satunya shinobi yang boleh menggunakan chidori dan rasengan kedua-duanya.
 :




6. Kakashi memiliki kesemua 5 chakra yang dilepaskan dan begitu juga yin dan yang.
 :





7.Kakashi meniru lebih 1000 teknik, malang sekali kita hanya mampu melihat sedikit sahaja dari anime Naruto.
 :



8. Kakashi memiliki nama panggilan iaitu "Kakashi Si Darah Sejuk". Gelaran itu mula dikenali semasa dia bersama ANBU yang mana mudah sekali membunuh pihak musuh tanpa belah kasihan.
Dia menjadi begitu kerana disebabkan oleh kematian ayahnya Sakumo Hatake yang mana perbuatan dia telah dibenci oleh penduduk kampung.
 :






9. Apabila Kakashi memiliki kedua-dua belah mata sharingan, dia telah pun menghasilkan susanoo yang sempurna ketika berlawan dengan Kaguya. Ia berlaku dalam masa yang singkat yang mana puak uchiha sendiri susah untuk menguasainya dalam masa sesingkat itu.
 :







from BERITA KABAR INDONESIA http://ift.tt/2tdgYRt

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "9 Fakta Hebat Mengenai Kakashi Hatake!!"

Post a Comment